Schermafbeelding 2019-05-15 om 15.44.14.png
  • png

PXL.Widgets genomineerd voor stagebedrijf van het jaar

Het Haarlemse PXL.Widgets is genomineerd voor stagebedrijf van het jaar 2019. Het digitale bureau staat momenteel in de top 3, samen met grote spelers als Omnicom PR Group en Wehkamp. Ook een van de stagiaires van PXL.Widgets is genomineerd: Sara Prifti dingt mee voor de titel stagiair van het jaar 2019.

Stagebedrijf en stagiair van het jaar worden dit jaar voor de zesde keer uitgereikt door de Dag van de stagiair. Dit initiatief van Studentenbureau is opgezet om stagiairs en stagebedrijven één dag per jaar in het zonnetje te zetten. Winnaars worden gekozen op basis van de visie van een jury en publieksstemmen. PXL.Widgets dingde dit jaar voor het eerst mee en liet tientallen bedrijven achter zich om in de top 3 te komen.

Twee nominaties

Uniek is dat zowel het bureau, als een van hun stagiaires zijn genomineerd. De nominatie is bijzonder omdat PXL.Widgets in deze hoedanigheid pas anderhalf jaar bestaat. In januari 2018 bundelden Pixelindustries en Widgets de krachten als digital agency. Een van de speerpunten was destijds veel aandacht voor stagiairs. Matthijs Kruijer (Managing Director bij PXL.Widgets) zegt over hun stagiairbeleid: “PXL.Widgets zorgt voor een veilige omgeving waar studenten tot hun optimale ontwikkeling komen.”

Bijzondere beloning

Alexander Jong (Operations Director) zet zich dagelijks in voor de stagiairs bij PXL.Widgets. Jong: “Studenten draaien volledig mee op projecten. Aan het begin van hun stage wordt hen verteld dat zij kans maken op werkstudentschap na hun stage. Dit houdt in dat de toptalenten na hun stage parttime bij ons kunnen werken. Wij zijn sinds dit jaar ook op de zaterdag open, speciaal voor de studenten. De nominaties zijn dan ook een beloning voor de energie en tijd die we hierin stoppen.”

De winnaars van stagebedrijf en stagiair van het jaar 2019 worden op woensdag 22 mei bekendgemaakt. U kunt nog stemmen, via: http://dagvandestagiair.nl/stemmen/

Over Endeavour

We endeavour orchestrated digital marketing through platforms, content and growth

www.endeavour.nl

Ontvang het laatste Endeavour nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL