3sixtyfive duikt met Dopper in bijzondere waterwereld

Influencers bezoeken 'The Water Gate experience' op Schiphol

311849 001 ms 20190430 001 ms 20190430 6t0a0418 134c81 large 1557345049

Na enige oriëntatie is Dopper’s keuze op 3sixtyfive gevallen als influencer marketing agency voor ’The Water Gate experience’ welke van 30 april tot en met 12 mei bij Schiphol Plaza te bezoeken is. Tijdens de officiële opening dompelden influencers We Like Bali en Ananda van Doorn zich al onder in de bijzondere waterwereld en deelden zij hun eerste impressies met hun fans. De komende periode volgen er meer nationale en internationale influencers.

Match en missie

Voor een sustainable merk als Dopper is de juiste match tussen influencer en merk extra belangrijk. Naast een goed gevoel bij het product, gaat het erom of de influencers zich ook willen aansluiten bij Dopper’s missie. 3sixtyfive selecteerde 12 passende influencers met eenzelfde missie én sustainable lifestyle. De geselecteerde travel influencers zijn met hun vertrouwd bereik de aangewezen personen om deze boodschap te verkondigen. Voor Dopper is het de eerste keer dat het merk een samenwerking met internationale influencers uit o.a. Duitsland en Engeland aangaat.

The Water Gate experience

Wist je dat er wereldwijd 181 landen waar er – in minimaal driekwart van het land – toegang is tot veilig water uit de kraan en dat er maar liefst 90 watertappunten zijn op Schiphol? Deze en meer heldere feitjes kom je tegen tijdens ’The Water Gate experience.’ Voor Dopper is dit ook hét moment om de limited edition kleur van 2019 te lanceren: de Dopper Original Evergreen. De donkergroene kleur staat voor natuur, avontuur en is klaar om per persoon al snel 40 plastic flessen per jaar te besparen.

The Water Gate experience is tot en met 12 Mei te bezoeken op het Jan Dellaertplein buiten Schiphol Plaza.

311850 001 ms 20190430 6t0a0450 ed921d large 1557345057
311851 003 ms 20190430 6t0a0607 ac65c1 large 1557345058
311857 dopper logo 22c3c9 original 1557346434
129131 c9a9f200 6c07 4cc5 b73d 5edd7a9f53e0 3sixtyfive logo black 2520new large 1398685228