Nieuw talent bij 3sixtyfive

Versterking op strategie & influencer expertise

301828 sanne%20knoben%20%28l%29%20en%20stacey%20ladage%20%28r%29 8faa8b large 1548408275

Sanne Knoben (l) en Stacey Ladage (r)

Influencer marketing bureau 3sixtyfive breidt het team verder uit met twee ervaren talenten: Sanne Knoben en Stacey Ladage

Sanne (33) is gestart als Strategic Marketing Director. Enerzijds als strategisch sparring partner voor merken op het gebied van influencer marketing, anderzijds neemt zij ook de marketing voor het bureau zelf voor haar rekening. Sanne startte haar loopbaan als Category Manager bij de Bijenkorf E-commerce en daarna als Manager Trends and Insights bij gategroup.

Stacey (24) versterkt het team als Influencer Campaign Manager en gaat invulling geven aan het sterk groeiende aantal campagnes en programma's. Stacey is een ervaren social media expert en werkte als influencer marketeer bij Femmefab voor merken als HEMA, Goosecraft en HelloFresh.