The Body Shop op de thee bij 3sixtyfive

Digitaal bureau 3sixtyfive ontwikkelt Benelux introductie campagne Fuji Green Tea™ Body Care-lijn

07 APRIL 2015, ALMERE / HAARLEM
Ter introductie van de nieuwe Fuji Green Tea™ Body Care-lijn in Nederland en België ontwikkelde 3sixtyfive in opdracht van The Body Shop de social media campagne "What's Your #HealthyMoment". Fans van The Body Shop® in Nederland en België kunnen via diverse social media platformen deelnemen aan een contest door hun #HealthyMoment te delen.

What's Your #HealthyMoment?

Gezond bezig zijn voelt altijd goed. Tijd om dit naar buiten te brengen en te delen!

Fans van The Body Shop in Nederland en België wordt gevraagd om hun gezonde momenten te delen via Instagram, Facebook of Twitter met de hashtag #HealthyMoment. Iedere dag maakt men kans op een Fuji Green Tea™ Gift Set. De uiteindelijke winnaar ontvangt de complete Fuji Green Tea™–lijn en een mindfulness workshop.

Over Fuji Green Tea™

De Fuji Green Tea™ lijn is de eerste Body Care-lijn met echte groene theeblaadjes. De groene thee is afkomstig uit de ongerepte Mount Fuji-regio in het binnenland van Japan.

Hier worden de beste theeblaadjes met de hand geplukt om de krachtige anti-oxiderende werking te behouden. De Fuji Green Tea™ lijn zit vol met verzorgende en reinigende ingrediënten voor lichaam en geest.

The Body Shop sources the world’s finest ingredients for skin that feels so good.