Nintendo op zoek naar Eindbaas

3sixtyfive ontwikkelt Instagram campagne

11 DECEMBER 2014, NIEUWEGEIN
Nintendo Nederland is sinds deze week op zoek naar enthousiaste fans voor haar maandelijkse Nintendo Eindbaas contest op Instagram. 3sixtyfive ontwikkelde de Eindbaas campagne en koppelde invloedrijke online moeders aan Nintendo om de contest onder de aandacht van de doelgroep te brengen.

Met deze campagne worden ouders opgeroepen om zoon- of dochterlief in een coole pose vast te leggen die hun enthousiasme voor Nintendo laat blijken. De foto dient vervolgens gedeeld te worden op Instagram met #NintendoEindbaas. Iedere maand ontvangt de winnaar één van de leukste games voor de Nintendo 2DS of 3DS.