Digitaal bureau 3sixtyfive vindt social producer in Rosanne van de Leemkolk

17 JULI 2014, HAARLEM
Met de komst van Van de Leemkolk breidt 3sixtyfive haar community management activiteiten verder uit. Van de Leemkolk gaat onder andere aan de slag voor de merken Lotto, Magimix, MGA Entertainment, LeasePlan Bank en Devos & Lemmens. Daarnaast ligt haar focus op het verder uitbreiden van de community management diensten binnen 3sixtyfive.

Naast community management is van de Leemkolk verantwoordelijk voor activaties en campagnes die de social presence van desbetreffende merken versterken. Voordat zij bij 3sixtyfive aan de slag ging werkte zij onder andere als social media marketeer bij Netcreators, 3FM en KRO.