Inholland kiest digitaal bureau 3sixtyfive na Europese aanbesteding

22 MEI 2014, HAARLEM
Eind vorig jaar werd een Europese aanbesteding voor social media diensten uitgeschreven door Hogeschool Inholland. Deze week werd officieel bekend dat de definitieve gunning naar digitaal bureau 3sixtyfive gaat.

Opdracht

Met deze aanbesteding gaan Inholland en 3sixtyfive een langdurige samenwerking aan op het gebied van social media. Tot de scope van de opdracht behoren onder andere het monitoren van relevante conversaties, wervingscampagnes en het geven van strategisch advies ten behoeve van de social media kanalen van de hogeschool.

"We hebben voor 3sixtyfive gekozen omdat zij zicht hebben op de wijze waarop de hogeschool omgaat met social media en wat de vraagstukken zijn op dat gebied. " Maresha Hoddenbach - Social Media Inholland