Secretary Management Institute zet samen met 3sixtyfive in op de autoriteit van experts.

Influencer Marketing centraal om de secretaresse van nu te bereiken.

15 OKTOBER 2013, HAARLEM
Secretary Management Institute, onderdeel van Euroforum, heeft 3sixtyfive ingeschakeld om influencers te identificeren voor Secretary.nl. Door influencers te identificeren bouwt Secretary Management Institute een bestand op van experts op relevante thema’s voor de secretaresse van nu.

Dashboard

3sixtyfive levert deze experts op in hun influencer dashboard; Een online database waarin influencers gekoppeld worden aan thema’s variërend van time-management tot mindfulness.

Van bereik naar vertrouwen

Volgens het jaarlijkse onderzoek van PR bureau Edelman (Edelman Trust Barometer 2013) is er al jaren sprake van een trend waarbij het vertrouwen van de consument is verschoven van CEO's, overheden en merken, naar experts en peers.

Door experts met autoriteit te betrekken in de (online) communicatie en events heeft Secretary Management Institute een manier gevonden om op effectieve en vertrouwde wijze haar doelgroep te bereiken.

Secretary Management Institute is al 20 jaar een toonaangevend opleidingsinstituut voor de ervaren secretaresse, met jaarlijks ruim 50 (jaar)opleidingen, cursussen en congressen op het gebied van o.a. management, vakinhoud en persoonlijke vaardigheden.

Secretary Management Institute is onderdeel van Euroforum/Informa, een wereldwijd congres- en uitgeefconcern.

"Wij hebben het identificeren van influencers bij 3sixtyfive neergelegd vanwege hun ervaring, methodiek en de heldere wijze waarop zij influencers opleveren in hun online dashboard. De volgende stap is nu voor ons om de dialoog met deze mensen aan te gaan." Sabine Slagter-Donders, Sector manager van Secretary Management Institute