Magimix Nederland kiest voor 3sixtyfive

Inzet social media ter versterking van relatie met online fans

09 SEPTEMBER 2013, HAARLEM
Na een bureau-oriëntatie heeft Magimix 3sixtyfive geselecteerd als haar social agency. Als eerste gaat 3sixtyfive aan de slag met de social- en contentstrategie, vervolgens met het versterken van de online merkaanwezigheid, social monitoring en community management.

De verbinding tussen merk en mens
Magimix wil de sociale relatie met haar online fans versterken. Er wordt online veel gesproken over de keukenapparatuur van Magimix: nu is het belangrijk om actief te luisteren naar deze online conversaties en de interactie aan te gaan met fans zodat zij niet alleen een Magimix kunnen gebruiken in de keuken, maar ook in gesprek kunnen gaan met het merk.

Magimix is de uitvinder van de multifunctionele foodprocessor. Dit apparaat zag 40 jaar geleden het levenslicht en heeft sindsdien de wereld van de horeca ingrijpend veranderd. Producten van Magimix maken het leven van de serieuze kok makkelijker.
Meer informatie: http://www.magimix.nl

"Wij willen onze social media activiteiten naar het volgende niveau brengen en kozen daarom voor de structurele aanpak van 3sixtyfive." Michel Trietsch, Managing Director Magimix Nederland