3sixtyfive social bureau van LeasePlan Bank

Internet spaarbank LeasePlan Bank gaat social

10 JUNI 2013, HAARLEM, 10 JUNI 2013
3sixtyfive is sinds 2013 het social agency van internet spaarbank LeasePlan Bank geworden. Naast het ontwikkelen van een social media strategie ontwikkelde 3sixtyfive ook de Facebook campagne ‘Verdubbel je Vakantiegeld’.

Verdubbel je Vakantiegeld
De Facebookcampagne ‘Verdubbel je Vakantiegeld speelt in op het feit dat Nederlanders dit jaar staan te springen om hun vakantiegeld. Volgens onderzoek heeft ruim 20% van de werkende bevolking door de crisis het extra zakcentje nu harder nodig dan ooit.

Om Nederlanders dit jaar tegemoet te komen, verdubbelt LeasePlan Bank voor een aantal gelukkigen het vakantiegeld. Zij krijgen het gemiddelde vakantiegeldbedrag uitgekeerd, namelijk € 1.070,-, om te delen met een familielid, vriend of vriendin. Via een speciale Facebook applicatie kunnen Nederlanders hun Facebookvrienden uitnodigen om mee te doen aan de Vakantiegeldcampagne. Om in aanmerking te komen voor dit extra appeltje voor de dorst hoeft men van elkaar alleen maar het goede antwoord te geven op de vraag: ‘Welke bestemming krijgt jouw vakantiegeld?”.

De actie loopt nog tot en met 12 juni 2013. LeasePlan Bank deelt in totaal vier keer het extra vakantiegeld uit.