3sixtyfive in zee met Socialbakers

Community Management diensten uitgebreid met social analytics.

15 APRIL 2013, HAARLEM, NEDERLAND
Social agency 3sixtyfive is sinds april 2013 partner van social media analytics leverancier Socialbakers. Met de partnership versterkt 3sixtyfive haar community management diensten en kunnen alle social media initiatieven op oa. Facebook, Twitter en Youtube volledig doorgemeten en geoptimaliseerd worden.

Socialbakers werkt inmiddels voor meer dan 1.000 klanten in meer dan 75 landen. Socialbakers is wereldwijd één van de grootste leveranciers van analytics software dat merken in staat stelt de effectiviteit van hun social media marketing campagnes op de belangrijkste sociale netwerken te meten, te maximaliseren en te benchmarken met de concurrentie. Inmiddels werkt meer dan eenvijfde van de Global Fortune 500 bedrijven al met hun oplossing.