3sixtyfive doet het met Radian6 en Finchline

3sixtyfive werkt met social monitoring tools om klanten up-to-date te houden

Summary
Haarlem, 6 juni 2012 – 3sixtyfive, bureau voor strategie en concept op het gebied van social marketing, werkt inmiddels meer dan een jaar intensief met social media monitoring tools Radian6 en Finchline. Een partnership met The Webcare Company (Radian6) en Finchline zorgt nu voor een nauwere samenwerking.

Reeds geruime tijd voorziet 3sixtyfive een groot aantal merken van strategische inzichten door social media monitoring. Tot deze merken behoren onder andere Grand’Italia, Inholland, Film1, ATAG, FNV Horeca, Terremark en South African Tourism.

Radian6 en Finchline
Van de honderden verschillende aanbieders van social monitoring tools heeft 3sixtyfive in 2011 na uitvoerige trials, gekozen voor een samenwerking met The Webcare Company (Radian6) en Finchline. “Er is een groot verschil in het aanbod van social media monitoring tools. Er zijn er echter maar enkele die de juiste informatie overzichtelijk naar boven kunnen halen. Aangezien wij op basis van deze inzichten strategie ontwikkelen is de keuze voor de juiste tool dus cruciaal.”, aldus John Meulemans, partner bij 3sixtyfive.

Social business & branding programma
3sixtyfive heeft een eigen programma ontwikkeld om merken te helpen de transitie te maken naar een ‘social business’, waarbij verder gekeken wordt dan alleen marketingdoelstellingen. Daarbij is het essentieel inzicht te krijgen in wat er op social media gebeurt en gezegd wordt door de consument, het hele jaar door. Michiel van Gaalen, business manager bij Finchline: "Wij zien dat 3sixtyfive echt het maximale uit de mogelijkheden van Finchline haalt. Ze zijn in staat de data die wij visualiseren om te zetten naar inzichten waar je écht wat aan hebt.". Met de juiste social monitoring tools hebben merken voor het eerst de kans om echt te luisteren naar wat de consument bezighoudt. Voor meer informatie over 3sixtyfive zie: www.3sixtyfive.co.

////////// EINDE PERSBERICHT

3sixtyfive is hèt bureau voor social strategie, concepten en implementatie dat zich richt op lange termijn conversaties tussen merk en mens. 3sixtyfive ontwikkelde hiervoor een eigen programma en werkt voor merken zoals Grand’Italia, FNV Horeca, Ubisoft, South African Tourism en Eminent. Meer informatie: http://3sixtyfive.co

Voor meer informatie over 3sixtyfive kunt u contact opnemen met John Meulemans via +31 625078170 of john@3sixtyfive.co.

About Endeavour

Contact details

Receive Endeavour news on your RSS reader.

Or subscribe through Atom URL manually