Influencers introduceren Gel-a-Peel via multimediale campagne van 3sixtyfive & RTL MCN

YouTube, Instagram en de Tina-dag centraal in Nederlandse introductie Gel-a-Peel

YouTube influencers Onne Di, Life of Yvonne en Sheling dagen elkaar uit om de mooiste modeaccessoires te maken met Gel-a-Peel. Via authentieke reviews en eigenwijze 'Do It Yourself' video's laten zij fans zien hoe makkelijk het is om geheel in eigen stijl mooie en originele creaties te maken. Fans laten via een Instagram activatie zien wat zij graag willen maken met Gel-a-Peel. Zo maken zij kans op vele verschillende Gel-a-Peel pakketten, kaartjes voor de Tina Dag en een workshop met 'Life of Yvonne'. Allemaal om de creativiteit van jonge meiden tot uiting te laten komen.

Gel-a-Peel is een nieuw product van MGA Entertainment waarmee jonge meiden eenvoudig modeaccessoires creëren in hun eigen stijl. De campagne is gezamenlijk tot stand gekomen in samenwerking met RTL MCN. Via YouTube video's introduceren de influencers deze week Gel-a-Peel en activeren zij hun fans via Instagram, waar deze verschillende prijzen kunnen winnen: Gel-A-Peel pakketten, kaartjes voor de Tina dag op 24 en 25 september en exclusieve toegang tot een Gel-a-Peel workshop onder leiding van Life of Yvonne.

Bekijk hier de eerste video van 'Onne Di', en de antwoorden op de uitdaging van 'Life of Yvonne' (video) en 'Sheling Kamkes' (video)!

Over Gel-a-Peel
Met Gel-a-Peel creëer je modeaccessoires in je eigen stijl. Het is ontzettend leuk om eigen designs te showen en te delen met vriendinnen. Maak je eerste armbandjes met behulp van ontwerpsjablonen, eenmaal de smaak te pakken, kan er volop geëxperimenteerd worden met kleuren, vormen en designs. Spelenderwijs leer je modeaccessoires maken die bij jouw stijl passen. Gel-a-Peel maakt bij meiden de innerlijke designer los!

Over MGA Entertainment, Inc.
MGA Entertainment, een consumenten entertainment bedrijf met een hoofdkantoor gevestigd in Nuys, California, produceert innovatieve producten en producten onder licentie inclusief speelgoed en spellen, poppen, consumenten electronica, interieurdecoratie, stationery, and sport artikelen. De MGA familie heeft verschillende award-winnende merken zoals Little Tikes®, Lalaloopsy™, Bratz®, Bratzillaz™, Novi Stars™, Moxie Girlz™, en Zapf Creation®.

Over Endeavour

We endeavour orchestrated digital marketing through platforms, content and growth

www.endeavour.nl

Ontvang het laatste Endeavour nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL