Samenwerking Loyalty Hub & 3sixtyfive maakt omnichannel marketing toegankelijk

Branding en conversie vanuit één centraal punt

01 SEPTEMBER 2015, HAARLEM
Creatief digitaal bureau 3sixtyfive en mobile marketing platform Loyalty Hub slaan de handen ineen en brengen een unieke propositie op de markt: Een all-in-one oplossing waarmee het mogelijk wordt zowel een klantenbase als een social media fanbase op integrale wijze te activeren en met elkaar te verbinden.

Strategische samenwerking

De samenwerking speelt in op de behoefte van de marketeer van vandaag. De partijen bieden samen de visie, expertise en platform om klanten èn fans op relevante, inspirerende wijze centraal te zetten, onafhankelijk van plek, moment of device. Merken leren hun doelgroep beter kennen maar kunnen bovenal effectiever met hun communiceren. Branding en conversie vanuit één centraal punt.

Loyalty Hub en 3sixtyfive maken het eenvoudig social media content en klantcommunicatie te integreren voor campagnes, activaties, loyaliteit programma’s en lead generation.

Voor wie

De nieuwe propositie is interessant voor partijen als retailers, dienstverleners en NGO's, die hun social media fanbase willen converteren naar klanten en daarnaast van hun klanten ambassadeurs willen maken.

Over Loyalty Hub

Loyalty Hub is opgericht door Aukje Metz in 2014 en is een marketing agency dat bedrijven helpt betere klantrelaties te bouwen en ondersteunt bij het relevant communiceren met de doelgroep. Loyalty Hub maakt het met haar platform simpel om rijke content te creëren en te distribueren over diverse mobiele kanalen.

"Onze samenwerking brengt de visie en expertise van 3sixtyfive op het gebied van nieuwe technologie samen met het innovatieve platform en internationale bereik van Loyalty Hub, een krachtige combinatie voor onze opdrachtgevers." John Meulemans - Managing Partner 3sixtyfive
"Ons platform brengt diverse technieken samen en ondersteunt in het beter begrijpen en bewegen van je klanten. Niet met lange rapporten maar met hapklare activaties. Om dit optimaal te benutten is het ideaal om gebruik te kunnen maken van de visie en expertise van 3sixtyfive." Aukje Metz - Founder Loyalty Hub