3sixtyfive kleurt social media-campagne Little Tikes in

Digitaal bureau 3sixtyfive ontwikkelt "Tike Mijn Tuin"-campagne

20 MEI 2015, HAARLEM
Ter promotie van het buitenspeelgoed van Little Tikes in Nederland en België, ontwikkelde 3sixtyfive de campagne "Tike Mijn Tuin". De opmerkelijke samenwerking tussen on- en offline kanalen resulteerde in een digitale campagne met als analoog hoogtepunt: een droomtuin in de vorm van een kleurplaat.

Ouder & Kind
Speelgoedfabrikant Little Tikes mikt met deze campagne op de band tussen ouders en hun (jonge) kinderen. De Tike Mijn Tuin-campagne stimuleert creativiteit en een gezamenlijk knutselmomentje voor ouder en kind. Samen maken ze een droomtuin gevuld met hun favoriete buitenspeelgoed. Winnaars zien hun droomtuin werkelijkheid worden. Zij winnen het speelgoed dat zij in hun kleurplaat hebben verwerkt.

Geïntegreerde aanpak
Kenmerkend aan de Tike Mijn Tuin-campagne is het gebruik van zowel on- als offline kanalen. Online vind je de digitale kleurplaat, informatie, likes en shares, in Nederlandse en Belgische speelgoedwinkels het fysieke Tike Mijn Tuin-pakket. Ouders kunnen samen met hun kinderen de kleurplaat maken en inleveren via een Facebook-tab.

De campagne is te vinden op de Facebook pagina van Little Tikes: https://www.facebook.com/MyLittleTikes/